i belive in miracles


i'm forever keeping my angel close.
pratade med världens viktigaste människa idag. som jag pratar med alldeles för sällan. minnen har kommit ikapp mig och ikväll känner jag sorg och alla dom känslor jag kände back then. du och din syster har verkligen lärt mig så mycket om livet och kärlek och vänskap. har så många fina fina minnen där ni finns med. och jag tror att jag inte har haft viljan till så mycket kontakt med dig pågrund av alla minnen. för om vi har fina minnen så är det ingenting mot för hur jobbiga minnen vi har tillsammans. jag vill så gärna att ni fortfarande ska vara 2. och inte en. jag älskar dig och saknar dig ♥

e

ps, J ♥ ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0