xxx

Eftersom det har kommit klagomål från alla håll och kanter från alla våra läsare så tänkte jag att det kanske var dags att uppdatera. Har ungefär noll grejer att skriva och noll bilder att visa.
Vi har inspelningsvecka till musikvideoprojektet och det blir väldigt långa dagar. Imorgon ska vi filmas när vi dansar utomhus. Om det kommer bli kallt och vi kommer säkert bli sjuka. Men jag får ju inte visa några bilder från veckan eftersom det fortfarande är lite av en secret.

Hur som helst sitter jag på skolan nu (yep, långa dagar som sagt) och väntar på min fader. Det var ett väldigt väldigt roligt slut på en lång dag. Dansarna filmade när filmarna dansade. Och det har jag även på min mobil. Så om någon får tag på min mobil så varsågoda att kika på den. Den är väldigt skrattframkallande.
Vi låste även ut (eller in) oss i E-huset. Dörrarna till filmsalarna och ALLAS ägodelar låstes omkring 17.15. Alla lärare hade gått hem och vi var ett gäng kvar på Midgård. Tillslut fann vi en man som hade ett kort. Dörren öppnades och lyckan var total!

Några news då? Jag och Maja åker tydligen till Hemavan på söndag. Kommer mest troligt bli sjukt kul och väldigt festligt. Afterski som jag har längtat efter och det kommer vara tusen kända ansikten där.


Kinda miss you thoooooo, apan ♥ Önskar jag kunde träffa dig i helgen? Hello.

/Janie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0