Situation is dirty dirty

Gårdagen var king. Jag och Yolanda började med att ta med oss Emma på en liten ridtur i skogen med hästar, ja jag red. Och JA. JAG GALLOPERADE, galopperade? /stavning?
Sedan åt vi pizza på badhuset och festade med ett grymt gäng! Efterfest hos Lukas och somnade typ inte förrän 5.. Blä.
Idag fick jag ett uppmuntrande sms och hoppas på det bästa för nästa helg, känns som att allt jag gör nu är att festa. Mitt lov har bestått av VIN. VIN VIN VIN.
(bilder från ridningen kommer inom kort)

Här är iallafall några punkter på varför jag älskar min bästa vän:
  • Vi är så sjukt lika
  • Vi säger samma saker på samma tidpunkter
  • Hon är klok
  • Hon försöker få mig att förstå
  • Hon dumförklarar mig ibland
  • Hon ställer upp
  • Vi kan utbyta ord genom blickar
  • Vi kan bajsa tillsammans
  • Vi kan göra äckliga grejer tillsammans
  • Vi är är sjukt knäppa när vi är tillsammans. Tror inte någon fattar
  • Vi pratar som apor ibland när vi är med varandra
  • Hon är fräsch
  • Och hon är halvspansk, La quiero porque ella es una que
  • Vi har samma framtidsplaner
MÅNGA FLEEEEEEER. LOVE YOU.

oopsi.

 

/j

Kommentarer
Postat av: Hedda

Men det är lungan Janina, du vet vi gillar ju vin.

2011-03-14 @ 18:50:47
Postat av: moa

vad i satanes ska den där spanskan betyda? är de jag som är dålig på spanska (är jag faktiskt) eller är de du som fortfarande google translatar in till någe helfel?

PUSS BABE

2011-03-14 @ 19:21:38
URL: http://lecissi.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0