När jag tänker efter så

HLÖUGH. Typ så känns det ändå.
Har 1000 skolarbeten som måste in jävlart SNARAST. (dvs att dom skulle varit inlämnade för ett par veckor sedan)
Jobb. Jobb. Jobb.
Och sen måste man ju hinna med att se big brother också. Viktigt. Tur att jag har haft en fin helg som har varit..skön. Lugn och så men ändå inte.

Gillar min klass och dom fina tjejerna iallafall. Och alla mina andra hjärtan!

ps. moa. nej. du vet inte. ds.
(mahaha)



Här är jallafall min bästis genom alla tider ♥ galna ögat kallas henne

/j

Kommentarer
Postat av: bästisen till dig

lazy eye som du. och berätta för moa.

2011-03-30 @ 00:19:16
Postat av: moa

hon berättade för mig:D:D:Dwuuooohoooohouooo. jag hade dock räknat ut det redan men var osäker på om de va de eller någe annat.

kul sms idag ändån janina haha

2011-03-30 @ 21:03:53
URL: http://lecissi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0