här inne hos mig

jag tänker såhär, allting går över. och i den perfekta världen vore det nog så att människor inte la sig i eller pratade. Det är bara en illusion folk verkar ha. Jag tror det är bättre att man bara biter i det sura och accepterar att det aldrig kommer att hända. Då känns det förhoppningsvis lättare och man blir nog mindre förvånad när det händer gång på gång.


här på bloggen har det ju varit jävligt dött. janina har varit i hemavan och kommer nog sova i någon vecka eller två, och jag har bara haft annat för mig. bla fyllt 18, firat mig, varit på bio, varit med mitt hjärta, varit på idrottsmedicin och fått en hård dom. Knäet har inte läkt som det ska=idrotts/DANSförbud i 1 månad framöver, minst. Jag får på min höjd släpcykla och göra tåhävningar. i princip. riktigt riktigt tungt.

I helgen blir det massor av festligheter och efter det är lovet slut. LÄNGTAR TILL SOMMAREN!!!

e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0