and the good girls are home with broken hearts

HEJ! janina suger ju på att uppdatera denna blogg fastän dom verkar ha så mycket dötid. Jag ska berätta en rolig/läskig sak som hände inatt. Jag vaknade och fick någon slags ångestattack. Jag svettades överallt, och hade iskalla händer, kunde inte andas, hade panik. Kände att jag var tvungen att gå ut snabbast möjligast. då väckte jag Lukas.
- du Lukas, hjälp.. jag måste kissa.
- ja men om du klyver bort hörnen så får du mer fart (något i den stilen, inte lätt att fatta)
- HAH...............va?
- JA om du klyver hörnen så får du fart! det går snabbare då!
- men.... hahahahaha.... vänta va?
- MEN SKIT SAMMA DU FATTAR JU FAN INGENTING!!!!!

fattar. inte. jag? VEM HADE FATTAT????????? jävla sömntuta. han ska alltid hålla på snacka sådär i sömnen. och sen blir han irriterade på mig för att jag inte fattar. det är bara så sjukt. och sen slog det mig att han kan fan göra vad som helst i sömnen och då blev jag rädd att han någon natt ska hämta en kniv och döda mig eller liknande. hoppa från balkongen kanske.

gissa vilken rädd tjej som sov i soffan inatt? hahahhehehee


miss you ring mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0