natten är ung och jag ligger vaken

stadsfesten är över och jag måste säga att förra årets upplaga rockade miljarder gånger mer än denna gång! det var alldeles för mycket folk på vissa ställen så man fick inte göra annat än att trängas. och för att inte tala om vädret. kallt, blåsigt och molnigt. de enda som var bra var sällskapet och det är alltid det bästa ♥
dock så var ju robyn riktigt jävla bra och timbuktu leverarade också sjukt bra framträdanden!
för tillfället är jag bara sjukt down över att det är gatufesten i sundsvall i helgen och jag hade hemskt gärna velat vara där och röjt. så om någon kan punga ut 900 spänn är jag evigt tacksam!

(och så har jag tagit hur lite bilder som helst, och dom som jag har tagit är inte bra bilder direkt)



/jane

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0