Johnny, la gente esta muy loca

Smeknamn: janne allt som oftast, annars typ janis.
Födelsedag: om 14 dagar. dvs 19july
Bor: umeå
Arbete: ehm not so much

FAVORIT…
Färg: oftast svart men ibland kan de bli konstiga färger
Plats: typ thailand
Drog: tuggummi
Fordon: sånna som är sköna att köra
Film: drama typ. romantisk komedi/drama så man får gråta lite också
Djur: kanin typ
Affär: bikkan, h&m eller nått
Serie: förevigt föralltid - vänner.
Café: brukar inte vara så mycket på cafe
Skor: converse

BRUKAR DU…
Titta på dig själv i spegeln: ja
Gnälla: absolut
Skrika: de kan hända. dock mer sällan nu
Sova: mycket men inte på fyllan
Drömma mardrömmar: har en drömfångare (astöntigt iknow)
Drömma sexdrömmar: hahahah ska inte ljuga. de händer
Försöka vara annorlunda: njae
Klä dig i svart: verkligen
Ha sex: haha..ja
Hata folk: de kan kännas så under olika omständigheter, ja
Lita på folk: kanske lite för ofta ibland

NÄR…
Åt du senast: typ vid sex
Läste du en bok senast: minns inte
Var du på konsert senast: räknas robyn och timbuktu på stadsfesten i helgen?isåfall vare då
Köpte du något senast: idag köpte jag för mycket skydd åt min lur
Kysste du någon senast: midsommar
Svor du senast: idag någon gång
Sjöng du senast: idag hehe
Klagade du senast: idag också
Är det sommar: en kall sådan

VEM…
Saknar du: HEDDA EJELÖV
Rörde dig sist: sebastian
Kysste dig sist: hehe D
Gjorde dig riktigt glad senast: paulina!
Fick du sms från senast: daniel

HAR DU…
För många vänner: nee
Tvångstankar: haha ibland
Någon annan psykisk sjukdom: ibland kan man ju undra
Färgat håret: ja
Brutit några ben: aldrig
Några piercings: ne inte förutom öronen
Egen dator: skoldator, yyyyy
Gjort bort dig rejält: hahahhahaha ja
Bra självförtroende: ne
Kysst någon: ja
Haft sex: jja
Köpt kondomer: faktisktinte, men fått
Sagt jag älskar dig till någon idag: joho
Varit kär: mja
Blivit kär i någon på nätet: hahah typ martin grantoft...
Velat vara otrogen: nej inte riktigt

HUR….
Går du: tror typ mina knän slår ihop nästan haha
Fördriver du tiden: datorn oftast, eller ser på vänner
Mycket pengar har du: om jag hade mycket så hade jag åkt på gatufesten. så mindre än 900 iaf.
Tjänar du pengar: skulle jag väl inte säga
Ofta diskar du: inte så ofta
Ofta städar du: när det är dammigt och vidrigt
Ofta träffar du din familj: alltid då jag är hemma
Mycket äter du: mycket skräpmat, lite nyttigmat

ÄR DU..
Förstående: hm ja
Öppensinnad: ja tror de
Arrogant: va e de?
Osäker: ja ibland
Blyg: ibland här också
Smart: fråga emma
Pratglad: när jag har kommit igång

 

/JANINA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0