Wanna tell the world

Alltså det är sjukt hur dålig man blir på att blogga när man går skolan och jobbar. När jag kommer hem från jobbet går jag och lägger mig direkt för annars orkar jag inte. Sålde iallafall till en dansk snubbe idag. Han var så jävla glad och självklart köpte han av mig (älska älska danskar), så han bröt på svenska. Fattade inte allt han sa men tacka vet jag PH danmark som har gett mig lite lärdom. Vill kunna prata danska flytande. NAM

Annars så ska jag till Lövånger och se hockey på lördag och jag LÄNGTAR. Ska bli så himla kul, det var längesen och så ska jag skrika till Lukas, Kristoffer, Filip, Viktor och Pehr att; JAG HÖR DOM, MEN JAG SKA BYTA ÖRA.


Här har ni finaste tjejerna iallafall. Lovem

 

ps. imorgon kommer det upp ett träningspass här, kika in då vettja!!! Spännande väl?

/JANIE


Kommentarer
Postat av: moa

alltså det går inte förklara, här får du länken till där hon la upp sin: CHECKA!!!

http://dahlarna.blogg.se/2008/december/nyarslista.html

f-ö-r-j-ä-v-l-i-g-t-t-t-t-t-t-t

2011-01-15 @ 00:38:25
URL: http://moasissielina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0