modemissar


hahahahahaha varför hade jag en tröja under klänningen, varför var mitt huvud gult och varför, why god WHY hade jag armvärmare? alltså jag vet att var jättemodeeernt men VARFÖR? emil var ju i varjefall väldigt söt.


här gillade jag tydligen polotröjor och GULA smycken? gula smycken som inte ens var snygga. Dom passar perfekt i kontrast till våra rosa resväskor, dont you think? fantastiskt läckert. och vad är UPP med FLÄCKARNA på mitt huvud? varför sa inte mamma åt mig????

det här var kanske ingen direkt katastrofal modemiss, men man ser ju tydligen att det var inne med dunjackor, väskorna, ljusa jeans och VITA skor, bara vita skor. high fashion!

här bjuder jag på ett par fantastiskt välklädda ben. Vill minnas att dessa strumpor var ganska poppis och gick att köpa främst på gina tricot. jag valde bruna av någon anledning som jag inte tycks vilja minnas. vit noppig tröja, kort kavaj och låna fingerhandskar på det. VOILA! Sen en donkenkaffe och CIGGEN, men vad gör ciggen i min hand? jag.vet.inte.


här får jag önska och hoppas att vi hade druckit one toooo many, och NÅGON (VEM!!) fick den briljanta iden att vi skulle gå och köpa "systerglasögon". Sagt och gjort! sen var det någon dum jävel som gick med på att föreviga detta moment. Vi ställde ju såklart upp med nöje, men vi visste ju inte bättre. vem vill göra något så elakt? vem?vem???


här tog jag ätnligen steget och prova PÄLS! once you go fur you never go back. till det passade min rödrutiga kjol som handen i handsken. Top notch. fantastisk outfit. Nä, det där var faktiskt bara driv, men alla dom ovanför är på riktigt och det känns sisådär.

/e

Kommentarer
Postat av: janina.....

skämmes tammefan.

men första och andra bilden är ju största.

men tycks minnas att jag också bar tröja under klänningarna.....high fashion

2011-01-13 @ 22:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0