Make time go faster

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

josi!

2. Höll du några av dina nyårslöften?

brukar aldrig ha nyårslöften

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

nässiii

4. Dog någon som stod dig nära?

faktiskt inte. lyckligt nog

5. Vilka länder besökte du?

holland och danmark

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?

lägenhet, och en jääävla massa resor

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

ööh. inget speciellt datum tror jag

8. Vad var din största framgång 2010?

typ ingenting, att jag har fått jobb. yey

9. Största misstaget?

att jag inte rest så mycket som jag villee

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

det mesta jag har skadat mig var då jag stukade foten

11. Bästa köpet?

ingenting speciellt.. fan vad roligt år jag haft!

12. Vad spenderade du mest pengar på?

resor, inrikes, tävlingar och events. men so worth it

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

alla fina människor.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

we no speak americano, waka waka, beds are burning. fan en massa låtar!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

gladare defo

16. Vad önskar du att du gjort mer?

REST

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

slösat peninga

18. Var tillbringade du julen?

@home

19. Blev du kär 2010?

tricky onee

20. Hur många one night stands?

haha..none

21. Favoritprogram på TV?

Alltid vänner. Annars OTH!!!!!!!!!

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

haha........eh

23. Bästa boken du läste i år?

gör det inte frivilligt så tvångsläste ut den där engelskaboken. minns inte ens vad den heter..game?

24. Största musikaliska upptäckten?

vetinte!

25. Något du önskade dig och fick?

peninga?

26. Något du önskade dig men inte fick?

oja

27. Årets bästa film?

är inte världsbäst på att se film

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

jag minns typ inte.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

mer resor och minnen

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

sjukt skum och olik

31. Vad fick dig att må bra?

vänner(alltså dom riktiga, inte phoebe,ross,rachel,joey,monica och chandler)

32. Vilken kändis var du mest sugen på?

Kommer alltid ha en huge crush på Adam Brody

33. Ditt bästa sommarminne?

Helt jävla solklart stadsfesten i Skellefteå med Maja, det var unbeatable

34. De bästa nya människorna du träffade?

Helt klart alla från lövånger, men även mina tjejer i klassen som jag kommit närmre!

/JANIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0