Hemavan2010/11

GOTT NYTT.

vi är hemma och vi lever. men det är fan clooose alltså.
fyra kvällar i hemavan tär på en.
här är en liten sammanfattning. emma får fylla i om det är något jag missar?!?

  • After skiiii är en KUNG förfest
  • När trubaduren säger att man ska dricka upp det man har i glasen så GÖR MAN DET OCKSÅ
  • Stå inte på slalomskidor bakom någon som åker dom(och ärfull som ett ägg) och åk definitivt inte snowboard på någons rygg
  • Nannas resturang har usla pizzor
  • Har nämnts tidigare, värt att nämna igen. Vänner är det bästa.
  • Vi tappade bort en kompis. Man tar alltid med sig mobilen när man ska ut i hemavan och har hög promille
  • Makaronvatten blandat med MINTU är bra middag. Så är även köttbullar med öl i. Killar ska inte laga mat.
  • Chacha slide och cupid shuffle är bra danser som alla kan vara med på
  • Kulans lek var värdelös
  • Isak hatar inte "Riverside - Sydney Samson" låten. Han älskar den så mycket att så fort han hörde en låt trodde han att det var den. Önsketänkande?
  • LUGNA MIG!
  • JAG HÖR DIG, MEN JAG SKA BYTA ÖRA!
  • LAGAA BILAR!
  • Ovanstående är så jävla internt att det är sjukt och när man kom in på hotellet hörde man någon som sa sådär och visste direkt att gänget var här!
  • Det går inte att köpa en p12a i baren. Någonstans. P2a. P2a. P2a.
  • Utmanat andra bord på afterskii är något man borde göra oftare.
  • Ramla av stolen på after skii är någon man inte borde göra oftare.
  • Det går faktiskt inte att locka ögonbrynen med en locktång.
  • Carlavägen 7B finns inte.
  • Fucking Åmål är en sjukt rolig kvällsfilm
  • Alexanders kommentar.."Rulla bär"
  • Man kan få panik om man inte får av sig pjäxorna och skrika "Hjälp mig! Hjääälp mig!"
  • Öronproppar kan vara väldigt behövligt om nätterna
  • Kaaaaan LUKAS kan LUKAS kan lukas dricka vin?
  • Deet var det bäääästa vi har sett, det var det bästa vi har sett!
  • För mycket alkohol kan leda till minnesluckor
  • Hotellets dansande vakter uppskattas
  • Världen är sjukt liten
  • Cider går rakt igenom en

Bilder kommer sen. Det har varit en sjuk och konstig resa.

/Jane


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0