Hello,2011

Tror Janina fått med det mesta. en punkt vill jag bara tillägga
*I JUST HAD SEEEEX, AND IT FELT SO GOOD
ni fattar. SJUK, ROLIG resa. Finns för mycket att säga. Bilder kommer inom kort:)

Tänkte göra en lista på vad som hänt under 2010 samt det bästa som hänt mig under 2010. Det ÄR väldigt väldigt mycket, för mycket för att komma på det nu på rak arm. Så ni får en sak.
♥ blivit kär. fått killen i mitt liv. the one, capital T capital O. och på lördag firar vi 1 år, 365 dagar. Det är ju rätt sjukt, för det känns som om det vore alldeles igår vi låg i din säng och du frågade hur jag ville ha det med oss. Och jag smsade min syster och skrev "alltså jag är typ tillsammans med Lukas? ööööö måste prata" Och efter det har du gett mig det bästa året i mitt liv. Du har älskat mig varenda dag, du har fått mig att må bra, vi har haft ups&downs men när allt kommer omkring är det DU, och har alltid varit det.
  
NÄSTA
nyårs ska jag vara i thai har jag bestämt. fira nyårsafton på en strand. låter väl helt ok=)
/e


PS JANINA jag har bilden där du och Isak kysser varandra! och filmen när isak dansar,som jag helt hade förträng. DS


Kommentarer
Postat av: j

haha va när dansar han och lägg upp bilderna.....hjälp

2011-01-04 @ 00:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0