Hatar inte bikinisar

Jag har kommit på det, något av det jag spenderar mycket pengar på är bikinisar. Har typ tio stycken. Köpte två i somras. Och har alldeles nyss beställt hem två par till. Inte för att jag inte gillar dom andra utan mest för att.. Ja, jag gillar bikinisar. Shit. Jag är en sån jävla bikinifetish! Olika färger, mönster, former. Allt. Men gjorde ett smart drag ikväll iallfall och beställde en i svart. Tydligen ska alla tjejer ha en svart bikini. I didn't. Så den.. Kommer väl snart.

Ungefär såhär såg en ut fast utan snörena, man tejpar fast tygbitarna med dubbelhäftande tejp.

Sniggt väl?

/JANINI


Kommentarer
Postat av: hedda

SÅ JÄVLA RÄTT JANINA.

2011-01-07 @ 01:25:48
Postat av: emmisen

åååå va fin, ville ju å ha. kunde vi inte ha beställt tilsammans???????? PS det heter att du HAR en bikinifetish inte att du är en. that's just wierd. love you, saknar dig. skola snart=......

2011-01-08 @ 14:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0