Don't make me start without you

IDAG har jag sålt mitt första bredband. Har aldrig varit såhär nöjd tror jag. Fick två kakor och en jävla massa high-fives. FYFAN vad sweet!

Annars så avslutar jag oftast varje kväll i sängen med några avsnitt Jerseylicious. Så patetiskt men ack så roligt program.

EHm. ANNARS DÅ? nr2. Saknar min emma men tuuuuuur att vi får inta midgårds korridorer i övermorgon. Och fyfan vad skönt det ska bli att få träna igen. Har ätit som aldrig förr under detta lov, har haft något konstigt behov att ha något i munnen hela tiden. Riskakor, okokta makaroner, mackor, billys, morötter. YOU NAME IT!
Sen har jag även typ 3 liter vin som måste förbrukas. NÄR? EMMA? FRE?

Längtar inte lite till sommaren heller.

/Janie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0