dont look back in anger

jag gör samma grej som janina nu. i brist på annat alltså. alla tankar och svåra beslut i min hjärna tar all plats, så jag har inget att skriva. inte cheers to that. sen ska jag på konsum och handla!=)


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

jamen typ körde bil med växel hahahh OCH haffade en torsk på 15kg i NORGE (till lukas förskräckelse)

2. Höll du några av dina nyårslöften?

mitt förra var typ spola lukas och det gick ju jävligt braaaaaa

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

javisst!

4. Dog någon som stod dig nära?

nej, det jag känner mest tacksamhet för i år. 

5. Vilka länder besökte du?

Turkiet.....NORGE!

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?

lite klarhet över livet och framtiden tack.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

8 januari ♥

8. Vad var din största framgång 2010?

none..? ja jobb men det är ju tungt

9. Största misstaget?

inte varit lika impulsiv som tidigare år

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

sjuk, mest hela tiden. skada, mitt knäjävel och arm.

11. Bästa köpet?

bästa köpet måste ha varit alla kläder och chokladkakorna i caffan!!! MUMS

12. Vad spenderade du mest pengar på?

hahahaha vill verkligen inte säga buss, men jag tror det. kläder också. och påtvingade grejer. (janian och lukas vet vad jag snackar om...)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

mina vänner, hemmahemma(lövis), min Lukas, min ängel Neah, familj ♥ 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

ööööh just nu kommer jag bara på memories för det var fan DET ENDA jag minns från turkiet. Och sen monday morning för den sjunger jag och lukas i bilen(fastän vi aldrig sjunger rätt)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

så mycket gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer?

rest!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

slösat peninga (sparar bara janinas för hon och jag är slösarkingarna)

18. Var tillbringade du julen?

I umeå med min fina familj och i Lövsele med Lukas fina ♥

19. Blev du kär 2010?

men nå så inniiiii

20. Hur många one night stands?

lukas är mitt allnightstands.

21. Favoritprogram på TV?

öö jag vore ju korkad om jag inte sa vänner. alltid vänner. alltid alltid vänner.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

citerar janina "haha........eh". kunde inte ha sagt det bättre själv.

23. Bästa boken du läste i år?

läser bara böcker under hot och när min syster ligger och sover i turkiet. minns inte vad någon hette. inte så minnesvärda alltså=)

24. Största musikaliska upptäckten?

robyn typ för man har ju aldrig fattat HUR bra hon är 

25. Något du önskade dig och fick?

fick en massa jag önskade mig

26. Något du önskade dig men inte fick?

alltså jag önskade ju mig inte så mycket, så nej. eller jo en parfym! curse you luke

27. Årets bästa film?

åh vad svårt, jag vet ju inte. i rymden finns inga känslor... hahahah den är kul=) se den!

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

hade sportlov, vaknade med Lukas, fick presenter (bland annat mormrotrosor i storlek 44) how sweet. sen minns jag inte. åkte till mormor kanske? familjen kom gissar jag. åt tårta gissar jag också.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

mer resor också

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

inte så märkvärdig

31. Vad fick dig att må bra?

Lukas, Janina, Lövånger, Neah, Vänner, Mormor, Syster, all familj.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?

eeh, är jag svintöntig om jag säger daniel norberg?....

33. Ditt bästa sommarminne?

alla mysiga dagar med Lukas, stockholm, våran halvårsdag. TURKIET med syster!

34. De bästa nya människorna du träffade?

har inte träffat så mycket nytt folk tror jag..

/e


bjuder på flera fina killar och en krokad kille (hans) som snart sticker till NZ i 4 månader för att döda NZdjur. how saaaad. lilla räven ♥ och sen sticker bugg-fille. till en massa länder och städer jag redan glömt bort. Las Vegas var en av dom! där ska han håva in pengar och komma hem rik som ett troll. sen drar han till miami för att håva b-rudar. jag hoppas att dom simmar lungt, våren kommer bli väldigt konstigt utan dom. Ingen som sjunger rävlåten för mig, och ingen som buggar sönder klockor med mig. WÄ WÄ WÄ


Kommentarer
Postat av: Y

ALLTSÅ HEJ världens bästa killar!

2011-01-10 @ 16:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0