Aldrig har någon tjatat så mycket

Emma tjatar ihjäl sig att jag ska blogga. OK säger jag.
Här sitter vi på våran första Psykologi B lektion än en gång med Mickekingen.

Annars har jag skaffat en iphone och idag ska jag köpa ett sånt här kort så jag kan köpa appar och sånt, fatbooth, boldbooth, aoutotune och massa roliga krejjer.
Imorgon ska jag och Emma vara barnvakt åt Neah. Kan bli väldigt väldigt roligt! She's a funny human being

Sen kommer veckan även innehålla Pyjamasparty, vin, och hockey bortamatch. Blir nog king.


Here's something FUNNY
Micke frågar; Jaha, ska vi sluta tidigare idag? Vilken tid tycker ni att det är lämpligt att sluta?
Emma; JAJJEMEN! (och slänger ihop datorn hårdare än någonsin)

Tar det som ett ja.


/jANE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0