You can count on me like 1, 2, 3, ill be there.

jag kan inte minnas hur det är att inte vara trött. livet är hårt och visar ingen barmhärtighet. ALLT jag vill är att gå ut den förbannade skolan (och åh vad jag kommer att längta tillbaka när vi väl gör det).  jag är den typiska "fria" människan. Jag vill göra som jag vill, jag vill vara spontan, jag vill vara på olika platser hela tiden. I'm a runner.
men, om jag lägger fram det såhär. En solig dag i central park, en galen kväll i LA, en dag på stranden i californien. MMMMMMM allt det ska jag göra.   Men, first things first, midgårdsskolan. dn2. student 2012.

Idag stadskörde jag i värsta rusningstrafiken. jag var rädd som en liten hare och jag tror att mamma var nog minst lika rädd, hon försökte bara hålla lugnet. Men jag var grym! kvällen kommer gå åt till musikvideoprojektet och sen somna till det senaste avsnittet av oth. yeah!

grattis grattis till min fina vän viktor, och grattis grattis till en liten bebis som kommer att få en fantastisk pappa ♥


/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0