om hösten hittar hit igen


vilken fluffis! grattis till jennica som ska ha en egen liten fluffis=)

ikväll kommer min hjärtis hit. vi ska sova tillsammans. sen ska jag opereras imorgon. hell yeah, jag har aldrig varit så rädd. jag är rädd att jag ska dö under narkos. jag googlar som en galning nu! JAJA, hoppas det går bra.

idag skulle vi säga fina saker om varandra och jag sa att Heddas rumpa var fin och cool.  av alla fina ord man kan säga om henne så sa jag det, och att hennes ögonbryn är fina. det var en av alla skumma grejer som inträffade idag.

nu ska jag duscha och skrubba mig med decutansvamp! desinfektion. om vi inte hörs efter imorgon då vet ni vart jag är. (inte i himlen iaf för jag kommer hamna i helvetet)

e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0