det snöar ute och jag är enbent


så nu ska jag med gott samvete spela toy story 3 på xbox alla timmar fram till 1. För då ska jag till vårdis här i lövånger för att byta bandage och förband på mitt knä. Det är BLODBAD under bandaget. Det var skönt att jag slapp åka in på idrottsmed iallafall. Det gick lika bra här.

men först tror jag att jag ska slå in mig i gladpack och duscha, kan behövas. har ju inte duschat sen i onsdags. hoppas att Lukas inte slutar älska mig under dessa veckor. För det här är vad han kommer att få leva med. Igår grät jag hela dagen. Jag grät och grät och grät. som en snorunge. Han säger att jag får gråta för jag har ju ont, men jag tror att han börjar bli lite smått less.

JAJA. jag skulle behöva en klänning till min födelsedag. för då ska jag känna my fly like a g6. hejdo.

e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0