can't you see it's misery? its torture for me.


måndag.över
tisdag imorgon och det betyder i vanlig ordning sovmorgon. När denna skolvecka är över har vi en rolig lördag att vänta. Hockeynsdag på näsåkern och på kvällen middag och pub på storstugan! Brukar vara kul. Sen går vi en vecka, minus fredag för då är vi lediga HA-HA. Och tisdagen därpå ska mitt lilla knä opereras, och jag freakar redan ut. Jag fullständigt HATAR saker som ens rör i min hud. och nu ska dom in. KUL not so much. Sen efter det ska alla slava för mig! och sen ska jag aldrig mer ha ont. det ska vara gött att leva!

Och inte så långt efter operationen fyller lilla jag 18 sjuka år! vissa kanske tror att det är då man blir "vuxen" men jag känner då dom som är över 18 och fortfarande lika omogna och tragiska! så förvänta er inga mirakel. Men jag är (till min fördel) en av de smartare som verkligen förstår och accepterar att jag inte är vuxen och vet allt. verkligen synd att inte fler kan öppna ögonen. Man kan omöjligt veta allt när man har levt 18 sketna år. Då är man en snoris. ja, fortfarande. och nej, man är inte erfaren för att man har varit ledsen, blivit dumpad eller varit med om en skilsmässa. JA, man är fortfarande en snorunge! Och det kan jag leva med.

SÅ, med detta sagt ska jag bädda ner mig i sängen med Neah och se tv.

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0