all i need in this life of sin


just nu vill jag bara;
♥ pussas och kramas
♥ pika dig om saker
♥ dumförklara dig när du inte fattar
♥ se vänner och skratta åt dig när du skrattar åt chandler
♥ leka leken "säg 3 saker man kan göra"
♥ bli sur när du säger "plocka svamp" (varenda satans gång)
♥ bråka och slåss på skoj
♥ vara nära till gråt när jag får ont
♥ ge igen
♥ nypa dig
♥ höra dig fråga tusen jävla frågor när man ser en film
♥ försöka få dig att fatta att jag inte HELLER har sett filmen, jag kan omöjligt veta vad som händer
♥ gråta när vi ser en fin film
♥ bli hånad av dig
♥ tycka det är irriterande när det första du gör på morgonen är slår på NHLhighlights
♥ diska och städa undan så snabbt som möjligt för att få spendera resten av kvällen i soffan med dig.
♥ prata bäbisspråk
♥ klia dig på ryggen och armarna
♥ bli irriterad när du vaknar före mig, och är allmänt störande
♥ älska dig
♥ vakna av pussar, somna av pussar

som ni ser är jag kär. JAJA /e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0