jag svär livet blir bättreeeeeee

nu har vi kommit hem till lövis efter några dagar i stan. känns gött att få ha internet igen! men jag har inte varit den som gnällt mest över internet. faktiskt så är det Lukas som längtat, förmodligen för att se NHL. tönt.

Helgen blev bra och lugn. Fredag myste vi på morö backe och på lördag myste jag med Emma och monsterhunden. Våra killar festade lös och vi såg film. Vi är så det bättre könet. Iallafall så gav vi oss in på Paranormal activity 2 och vi var RÄTT spak efteråt, så då slängde vi på Nanny Mcphee 2. moget, not so much.
Imorgon ska jag på bilskolan och sen på torsdag drar vi till öhgrens stuga och myser=) men PÅTALOM Öhgren så har Lulle lagt sitt första lägenhetsbud idag. wohohohohohoho, späääääääääännnnnannde!!!!!! och när vi kollade på lägenheten frågade mäklaren om vi var sambos och av någon anledning blev det jättepinsam stämning i hissen. hahaahahaaaaa. det var kul.

E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0