ingenting jag säger spelar längre någon roll


jag är så trött på körkortsteori. och livet är sådär, knaggligt. osäkert. men jag älskar janina.
jag hatar en annan. så mycket att jag inte rör en min när jag använder ordet hata. hata är ett starkt ord. jag borde kanske tycka synd om den. för att den har fått någon att hata. eller för att den lider av mytomani och just har kastat bort sitt liv och sina vänner. för denna har ju ingen nära. det som lyfter mig till högre höjder är att jag verkligen vet att jag är en tusen gånger bättre människa, och att denna innerst inne vet vad den är och har gjort, och att om denna är en liten liten gnutta mänsklig, så skäms den så otroligt. det som gör mig ledsen är att man kan må så dåligt att man försöker göra någon annans liv lika miserabelt. det gör mig ledsen. och orolig. för vars är världens påväg?

e

Kommentarer
Postat av: p

och jag tycker om dig så mycket

2011-04-28 @ 08:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0