Ask her if she wants to stay awhile

fin och livligare helg än vanligt. Imorgon är det back to umeå. en vardag som inte känns riktigt riktig. Det är på fredagkväll jag känner att jag andas ut och får åka hem. I helgen har vi även fått träffa Vicky, om än väldigt väldigt hastigt. Men det var trevlig som vanligt:) Jag har även kört mycket bil och laddat inför en vecka full med lektioner. Längtar tills jag får det där dumma kortet.

It's not always rainbows and butterflies
It's compromise that moves us along
My heart is full and my door's always open

PS
Filip Gille(Krille), du måste komma hem nu. Lukas har börjat bli förvirrad. Han nös på mig i helgen(med flit). Och det är ju något ni gör.


Kommentarer
Postat av: Yolanda

Snacka om att dessa killar är världes finaste vänner =) Och rätt så snygga är ni ju... ;) hahaha

2011-04-10 @ 19:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0