TYP ETT ÅR SEN


här bodde jag i läggan på parkgatan och jag och janina gjorde inget annat än sjuka saker. Jag var singel och hade inte hunnit finna den fina ron i att vara fruga ;) det var SENA kvällar, ligga i soffan och käka godis och sen spontant bestämma sig för att hoppa i festkläderna och dra på konstiga random sjuka fester. Janina var nu som då, min trogna vapendragare. Det var den tiden som Janina bara helt sjukt satt och väntade i mitt trapphus utan att jag visste om det. Folk frågade om vi var tvillingar och syskon. Det var camsessions och nattamat (köttbullar) i den trånga lilla ettan. Det var moraträsk dans så att grannarna blev arga, det var spya i taxi och det var nattbesök och tusen andra olika sjuka grejer.

Tur att man har varvat ner några tusen kilo sen dess HEHEHE vi börjar ju bli gamla. Åtminstone kan vi säga så tills vi fyller 18 och blir galna igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0