this is it

Bra första dag på skolan. Jag och Janina hjälpte en gråtande utbytesstudent från Italien, hon hade skurit sig i fingret och var hur söt som helst. Karma kommer alltså inte att bita oss i arslet! Karma kommer bjuda på en rolig helg kom vi fram till. Vi gjorde verkligen en god gärning och följde henne till skolsköterskan. Hur gullig som helst var hon=) 

Lördag spenderades med Janina på kvällen, hamnade lite sjukt på Calles runt 12. Flörtade på något vänster in Janina, det var ju kuuuuuul. Sen mötte vi upp Kristoffer och Lukas och jag har aldrig varit så rädd i mitt liv som bilresan hem. Vi stupade i sängarna 4 AM och när vi vaknade var det i vanlig ordning den EVIGA väntan på att Lövångers pizzeria ska öppna!=) Dagen bjöd på grabbarnas sista fotbollmatch, thank god att det är slut. Vi gillar ju inte ens fotboll har vi kommit fram till..Senare på kvällen blev det en gammal hederlig NHL kväll, har genomlidit ett antal sådanna i mina dagar. Alltid lika spännande;) Men snart ska jag lära mig spela NHL och sen ska jag kicka ass och alla kommer att vilja göra lag med mig!! Janina fick iallafall uppleva en sådan för första gången, vet inte om hon var så imponerad.


Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0