the one with.........mysecretdance

innan jag går och lägger mig tänkte jag visa lite vad det är jag egentligen håller på att dansa när jag är på tävlingar/events..



och till er i DN2.. vad sägs om att ha den hääära som uppvärmning?ser lite flåsig ut=)


avslutar med fetaste glädjen den här workshopvideon från yezdance hahaaaaaaaaaahaahaaaaa synd att claudia inte tog med när tidningen kom och störde. "what a crazy workshop"
det börjas dock inte dansas med musik förrän 2.10... SÅ kul att man under hela videon ser mig och fredda nere i högra hörnet♥


det är alltså INTE såhär



nu har jag sagt mitt. hoppas ni fattat min poäng heheheeeee.
kusjeeee/janina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0