the one with the orienteering

det heter faktiskt orienteering på engelska.....fulaste jag varit med om.
men det är precis det jag och emman har gjort idag på idrotten. vi orienterade och tog 7 kontroller, mattias var very proud of us.

har tagit bilder idag, och det är ju bra. det ska bli mer sånt i bloggen,vilooovar





tror visst vi hitta lite blåbär..
vi e så goa(L)(L) i love us

och nu ligger jag och har en varm rispåse på mitt dunkande huvud och är HEeeelt slut i kroppen.
ska fixa min nya spotify och sen sätta på lite friends, de längtar jag till
/janina

Kommentarer
Postat av: Parvin

haha, tänk om hundar har pissat på blåbären ni åt.

2010-09-01 @ 20:29:54
URL: http://paarvinjabbari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0