the one with my worst day

har haft världens sämsta dag. Vet inte vad det är som händer med mitt huvud och kropp. Vet inte om det är press, eller sjukdom, eller ångest.

Men orkar verkligen inte lägga ner tid på att vara gnällig, det har jag lix varit hela dagen. Sååååååå att, ANNARS mår jag ju kanonfint! Jag och mamma var och köpte tapet och färg idag, nästa vecka ska vi börja måla och tapetsera och sånt. Det blir ju skitbra det där! Ska man lix bo kvar här ett tag så är det bättre att man får göra det fint. Igår följde jag Lukas på älgjakt och det blir ju förmodligen första och sista gången. Gav det en ärlig chans tycker jag=) Tror att lukas var mäkta stolt över sin jägarhustru i slutet av dagen, när jag stått och tittat på älgar bli skinnade och uppskurna, sett inälvor runnit ut och tungor skärts ur halsen, nästan utan att röra en min. Inte alla tjejer som skulle klara det minsann!!

Nu är planen att skriva svenskarecension sen är det ju IDDOOOOOOOOL, missa EJ=)

 ♥

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0