the one with my issue






har just promenerat lövånger by night. Många läskiga träd, fler läskiga tankar. Trots det så är det hem och ingenting kan skada mig här. Ingen kommer att förändra det eller ta min plats. Inte ens i närheten. Allting betyder för mycket och är inte värt att riskera för något eller någon. Den tryggheten jag har, det är ni och det är här.  Nu ska jag duscha och se om mitt varma, fina, omtänksamma, vackra, underbara hjärta kommer och kryper ner hos mig senare. Ibland inser man hur dum man är och förstår inte själv hur man kan låta det gå ut över den personen som står en närmast, som står bakom en oavsett vad, som man älskar mer än livet och som man litar på mer än vad man litar på sig själv. sleep tight

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0