the one with my dead body

guuuuud vad jag inte kan röra mig. går inte som en normal människa och tar typ 3h för mig att sätta mig ner och ställa mig upp igen.. ännu värre är det om man sitter på golv. så undviker helst det.
idag har solen LYST väldans mycket, fan så lurad man blir varje morgon när det sen skiner upp och man svettas ihjäl. vi hade iallafall idrott och hälften av klassen spelade fotboll halvnaket.

såg även when a stranger calls med emma i måndags. FY-ÅT-FAN vad jag hatar skräckfilmer..VÄRSTA somfinns :(:(
grät nästan men skrek hysteriskt. tycker synd om er som kommer få se en skräckis med mig.. hehe ni får gärna mata mig under hela filmen så jag inte kan skrika

och på fredag börjar swedish open och där kommer jag INTE att befinna mig. vilket suger. har fått ångest nu senaste dagarna över att jag inte kommer. panik. vet ju att nästan hela min andra värld kommer att vara där och hur kung helg det kommer bli, längtar inte tills bilderna kommer ut efter helgen. saknar mina happypills ju♥

såhär naket (och stökigt!!) var det i OK idag.hehe


och swedish förra året, finaste♥


/Janina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0