the one where i've spent some money

sjukt vad pengar tar slut fort ju.
blev lurad på två tröjor jag trodde kostade 129 men SÅKLART sååklart var det från 129, så dom kostade 159.. basictröjor, långa och långa ärmar, men köpte dom ändå, känns bra att ha dom som. en khakigrön(ni vet militärgrööönt som är sååsniggt) och en svart.
sen köpte jag en halsduk från KII och det är ju inte billigt, men halsduken var helt klart värd sina 200 spänn, supermysi!
sen gick jag på bikbok för att kika sista gången innan bussen gick, då hittade jag militärgröna leggings råååfräscha för 199 och sen köpte jag en svart mössa därifrån för 79;- men jag sitter i halsduken och mössan nu och längtar lite tills vintern kommer så jag får mysa ner mig på riktigt i dom
men det blev inget tjurhalsband.det var ju tråkigt.

idag har vi även haft våran första moderna lektion med ingrid, det var kul och jag ser framemot året, lovade mamma att inte dansa idag men det är ju svårt att hålla hehe oops.

har just fått lite panikångest också. swedishopen nästa helg och jag ska inte dit. panikpanik. åhhåååååhhhhh

här får ni lite bilder från idag jallafall=)



/janne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0