the one where im angry

känner mig AAAAAAAARG på allt och alla ikväll. Tycker att folk är pinsamma och egoistiska och väldigt väldigt dumma bara. Man får tycka det ibland. Ikväll sitter jag ensam och inte nog med det, så finns det ingen ström någonstans i lägenheten förutom här i sovrummet. Tack gode gud för att jag har datorn, men en spis  och en tv hade ju inte varit allt för tokigt. En lampa skulle möjligtvis göra mitt existerande lite mindre dåligt.

Tankarna går på högvarv och jag vet inte hur jag ska bete mig. Det är många känslor på samma gång. Vill inte vara så jävla less och arg som jag är, vill verkligen inte det. Allt jag vill är att inte störa någon, låsa dörren, krypa ner under täcket och inte vara med NÅGON på 1 vecka.

saknar elvira pettersson något hiiiskeligt också. Ikväll extra mycket.

jätte dålig bild, men man brukar ju säga att en bild säger mer än tusen ord, och denna är ett perfekt exempel på en sån bild ♥

/emma 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0