the one where I TOTALLY AGREE JANIS

alltså det är ju sjukt svårt med rubriker..

Sitter och ser idol. Har inte riktigt blivit så impad detta år, svårt att säga varför. Jag har sett varenda program och det har bara funnits EN som tagit mig med STORM OCH JA GUD VET VAD! det är denna kille=) Långt ifrån alla håller med men jag tycker han har något så fiiiint över sig. Blev inte sämre av att han valde typ världens finaste låt.


Annars så är detta UP, jag och Janis måste göra en 45 sek lång HIPHOPkoreografi. Jag, janina och hiphop? dålig kombo. väldigt dålig kombo. nervös panikångestkänsla. Om det är någon REAL G som läser våran blogg, hjälp???????????????????

/emmisen

Kommentarer
Postat av: moaaa

KUL att dom är i min matsal :D

2010-09-15 @ 22:31:31
URL: http://moasissielina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0