ooooooops.

HEJ.
idag gick jag upp vid halv nio typ, klockan tio skulle jag vara redo för att åka till hörnefors där halkbanan väntade!!!!
pappas jobb hade hyrt så vi for och övade lite, FIFAN vad det var kul. som en karusell nästan. när man sladdade och snurrade typ 1000 varv!wiohoho längtar då jag får körkort på vinter så ska jag sladda omkring i stan.

efter det åktejag till min älskade majsis och vi gjorde oss fit for fight för att åka till ålidhem för att se lövångers match mot dom. det gick ju bra, tror det blev 5-0, bra match för lövet. hihi tur dom e bra på hocki istället då HEHE
ps. vi har en KINGplan som skall utföras


visst är vi väl fina??

OCH HÄR ÄR SOAN majas mysiga guldhamster som vi stoppade in i tjocktröje ärmen.. när maja höll fast han bet han henne genom tröjan EHHE


imorgon har jag min första sovmorgon pga friluftsdag♥
/JANINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0