kärleksfullt

hahahahahahaha det här skrev jag om Lukas före vi blev tillsammans, ihop och kärast i världen: "I love you yet I hate you. It's like I want to throw you off a cliff,
and then run really fast to the bottom and catch you."

sen skrev jag lite gulligare saker ocskå, man var ju inte helt osöt=)

3 Januari
Jag borde lärt mig nu att det alltid är det
Lilla som får mig på fall
Ett rufsigt hår, ett skratt som är lite skevt
Åh, snälla bryt mig inte nu

Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din
och att dina ord i natten är det enda som når in
Jag vet inte vem jag är, jag vet att jag är din


sen den åttonde frågade han ju typ chans (skickade sin bästis med en lapp och så fick jag kryssa JA NEJ eller KANSKE EN ANNAN DAG). Och nu är vi världens bästa, konstigaste, mest kära par? :) Och när han fick MIG så fick han ju nästan janina på köpet också heheheh. I LOVE YOU!


/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0