I need you to need me

idag hade vi friluftsdag i skolan med klassen bara, vi lekte rödavita rosen. jättetråkigt och våran klass är EJ entusiastiska, bara när vi fick öppna skatten som innehöll gudis
efter det åkte jag och emma ner till schtan och shoppade. hon köpte likadana jeans som jag köpte för några dar seen och seeen så köpte vi likadan kofta från jc, råsnigg och på rean, och sen vare smyckerea på bikbok så där passade vi också på, ett snyygggt jävla halsband och ett par örhängen för 39, VÄRT
vi har några lika klädesplagg nu, töntigt kan tyckas men vafääään vi är roliga!

lovade ju att det skulle bli mer bilder här..hehe här är toffe och stefan som klättrar i träd när vi leker

emma less när vi inte fick nå ledtrådar

jag arg när vi inte får några ledtrådar (visar niniständerna HEHE)

fem sek innan den här bilden togs satt emman på tossis

jag brukar öppna tossin med min skåpnyckel när det bara är vi där

/Janinan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0