hakuna matata

idag hade vi friluftsdag och det var ju tråkigt=) kompenserade upp det med en sväng på stan med min ninis!!! inhandlade jeans, kofta, sneakers och fina billiga smycken från bikbok. Jag och Janina skyndade och fyndade som aldrig förr och nu är jag mer än nöjd. annars suger livet, allt känns upp och ner och mitt KNÄ GÖR ONT VARENDA GÅNG JAG GÖR NÅGOT, det är så satans frustrerande och förargligt att det känns som att man ska stryka meeeeeeeeeeed tammefan.

Imorgon bjussar vi på en dagens outfit. Men det blir på eftermiddagen, för imorgon är vi bjudna på föreställning på norrlandsoperan! Det lönar sig att gå dans. 

PS idag har jag byggt ikeamöbler och tänker aldrig mer göra om det FU IKEA DS

HALLÅ DÄR KÖTT OCH BLÅBÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!/EMMA


Kommentarer
Postat av: j

BLANDA NYTTA MED NÖJE

2010-09-20 @ 21:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0