okej, this is the deal. Jag har urinvägsinfektion. Det får mig att vilja spy och skära mig i armarna ungefär. Typ den jobbigaste åkomma man kan ha, och jag har det allt för ofta. Igår kom min älskling hela 9 långa mil och skötte om mig. Vi hyrde film och käkade godis och chips=) han köpte även med sig två flaskor citronjuice, ni vet sånna här sura jävlar som jag anaaaar att man absolut inte ska dricka rent. Men sura saker hjälper ju mot urinis, så det var snällt av honom. Nu sitter jag och suger i mig en sån och det vattnas i ögonen för att det är så surt.

Så nej, livet leker inte. Idag ska jag göra en ärlig insats på att försöka få tag i penicillin! hatar dom snuskiga jävla pillrena. Men jag läntar tills det är helg så jag kan ligga i soffan utan att få dåligt samvete över missade lektioner. Dock så missar jag ju inte någon dans och det känns kanon=)


/e

Kommentarer
Postat av: fredrikaaaa

OHNOOOOOO, det e så jobbiiiiiiiigt :(

2010-09-23 @ 09:42:29
URL: http://freduus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0