bra

är helt slut i kroppen och min förkylning tycks aldrig riktigt försvinna, och nu har jag ändå städat ihjäl mitt hus så det kan omöjligt vara damm den här gången!!

annars så vill jag ha ett jobb, jag har beslutsångest ifall jag ska åka till gol(norge) på halloween eller inte, det som säger att jag SKA åka är att alla fina hjärtanen kommer vara där, folk jag inte träffat sedan juli, och GOD KNOWS när jag kommer träffa dom nästa gång, det som säger att jag inte bör åka är alltså att det är halvdyrt, och jag kanske missar nått råball som händer här??? emma och jag snackade typ på att fara.. i hope.

MEN något jag deff vet är att jag taggar hemavan på NYÅRS med världens härligaste gäng:)

imorgon ska jag visa massa roliga och fina bilder på hedda från idag!! ihi

och här sitter jag på hotellrummet i täby, satte mig längst ut på sängen med vinglaset i handen.. trodde inte att jag var riktigt så tjock så sängen skulle kajka,men tydligen! resulterade även med vin över typ hela golvet:(

/jininis

Kommentarer
Postat av: moaaa

alltså gol.... KAN INTE ÅKA!!! SÅ DYRT SÅ JAG SPRICKER

2010-09-17 @ 22:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0