There's an ironfence building walls around me and my confidence

Hedda hade bilden som fick min underläpp att darra. Jobbigt när en bildjävel förklarar ens egna känslor bättre än man själv någonsin hade kunnat gjort. Hedda är för övrigt världens finaste namn och person och om jag får en flicka ska hon heta Hedda och förhoppningsvis bli lika fin och gullig.

Hejsan Janina, ha det så kult på resturangen. Vad äter du föressten? Jag uuundrar vad du äter.  Och vad ska du äta till efterrätt? det kanske låter GOTT!

ps fick just ett sms av min man.... "ringer du billigt till mig nu? isf skulle det vara skönt att få prata med dig=)" alltså OKEJ snål????? ds

/e

Kommentarer
Postat av: hedda

<3<3

2010-10-19 @ 22:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0