talking to the moon

dagens roliga är att vi har dansat polka. fa-an vad vi skrattade och vad roligt det var. Sen har vi skrivit fina ord till varandra på lappar, det gör mig otroligt glad. På min stod det bland annat;
du är lite knäpp, men fantastisk
sprider glädje
Underbar och ett otroligt stort hjärta
världens bästa Emma, en underbar person som lyssnar och finns där.
Helt otroligt stark människa som är hur fin som helst

När vi satt och läste dom tror jag det var fler än jag som hade gråten nära. Jag tänkte på dem jag tycker om så ofantligt mycket och ville bara krama luften ur dom. Ska påminna mig vareviga eviga dag att vara rädd om dom jag älskar. Det borde vi alla göra.


Nu kommer ångesten krypandes och jag vill stänga av alla tusen tankar.

oh these times are hard, they're making us crazy
don't give up on me baby

L
/e



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0