Mediatränad?

hehehello.
igår var det som sagt inflyttningsfest hos yolli med massa härligt folk, det började med ridning och alla var hur king som helst (filip speciellt) och vi körde på riktigt ordentligt med dricka. fanns inte en tom plats på varken köksbänken eller köksbordet, överfullt med flaskor..vi är alkisar
natten var låååååånglång och vi va uuuunga. men vid fem somnade jag iallafall och hade LYCKAN att få sova till typ tolv♥
imorse var killarna sjukt taggade på hästarna igen så dom gick ut och klappade sen åkte vi allihopen till tre kronor och käkade pizza(L)
gårkvällen inkluderade alltså: alkoholintag i mängder, dans, lekar, svart-taxi, vanlig taxi, nattkäk, nagellacksmålning, hemavanfilmen x100, epilator och korv med bröd.

jag snodde även hemavanfilmen av yolli denna gång och jag har just suttit och kollat igenom HELA utan någon "hoppa över" del.. alltså FAN vad sjukt. och FAN vad nyår kommer bli king, 20 pers i tvåstugor. vi är ta-ta-taggade.

och igentligen ska väl jag sitta och plugga nu men
1. jag har ingen psykologibok som jag kan läsa sidorna i, utan läser bara mina otydliga anteckningar om orala,anala och falliska perioder.
2. historia SUGER och finns kanske inget tråkigare än det.
3. jag har roligare saker för mig....

lite ridstaffet.





kulan har blitt hästägare

/jane

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0