I cannot stop wondering if you're constantly thinking about me

Meddelande till Janina; DU är min BÄSTA kompis jag har ju FLERA bästa kompisar. Du är min snuttis, min glädje ♥♥ hjärtat hjärtat hjärtat, jag hoppas att vi har tusen år tillsammans framför oss, för när jag är med dig är allting inte "så noga då..". Ser fram emot allt vi ska göra! ÄLSKAR DIG ÖVER ALLT (ja, över allt och överallt om du inte förstod).

på samma sätt som min storasyster är min bästa bästa bästa kompis också. Som vet allt, som bråkar med mig och som ställer upp för mig. Jag skulle gå runt jorden och tillbaka för dig. Från vaggan till graven PUSS PUSS PUSS

och alla andra fina underbara personer. Känn er aldrig glömda. Jag älskar er alla.

Nu ligger jag i en säng i östersund, missar festen där hemma men det är väl inte så noga. däremot saknar jag allihopen. Längtar efter Lukas. Man märker fort hur livet vänds lite upp och ner när vi inte kan vara med varandra. Nästan lite för upp och ner. Inte bra-upp-och-ner. dåligt-upp-och-ner. Det får mig att tänka så mycket. för mycket. dåligt mycket. inte bra alltså. Jaja, nog gnällt. Nu ska jag spola ner mina känslor i toaletten, sen ska jag ladda inför idol.


/e

Kommentarer
Postat av: sis

Och jag älskar dig, äckligt mycket.

2010-10-29 @ 19:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0