H E L G

ohh helg har aldrig varit mer efterlängtat!! har varit sämst på att skriva i veckan vilket beror på att jag har JOBBAT. ja som telefonförsäljare! säljer tidningar och billiga hotellövernattningar och får snabba cash=) och igår glömde jag min skoldatte på jobbet, kom hem, fick panik, rang 1000 gånger, alla hade gått och tänkte att fuck hvor de är varmt (heh candy) men for dit imorse och den fanns kvar!!!!!!!! mmmlove

ikväll ska jag ta sååååå jävla mycket hand om mig själv för det har jag inte gjort på god knows how long, för imorgon är det heldag hos yolanda med lekar, stafetter, grillning och fest♥ mest troligt aldrig varit närmare och jag kunde ej ha längtat mer.

nu ska jag möta min kära mor som gör saker lättare för mig här i världen (hjärta)



/JANE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0