everything feels kind of blue to me, blue to you

jag är sjuk som en räka. För er som inte fattar hur jag kan vara sjuk hela tiden, kan jag berätta att jag har ett av världens dåligaste immunförsvar. Jag äter pencillin stup i kvarten som försämrar mitt immunförsvar. Därför ligger jag hemma och kraxxar två gånger i månaden, när jag inte har urinvägsinfektion vill säga.

Igår kändes det lite bättre då min pojke också var hemma och sjukade sig. Då kunde vi gnälla inför varandra och kramas:) idag har han krigat sig till jobbet och jag ligger kvar ensam. Skulle hemskt gärna bege mig till umeå men känner inte riktigt ork att ta en buss. Jag har så ont i magen och RYGGEN att jag knappast skulle orka. Men tydligen ska mommis till umeå imorgonbitti. Så det blir ju kanonis! annars i helgen? vad händer?


/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0