during the years

by JANINA OCH MAJA..
vi har inte alltid varit vackra....

agnäs/nån annan skidbacke 2008

min födelsedag 2008

någon randomkväll @ my place. (finns betydligt roligare bilder men maja lär väl kicka mitt ass om jag lägger ut dom..)hehe

här sitter vi på tyskan i typ..8an? eller nian kanske..

hemkunskapsdags i nian

ännu en givande kemi/biologi lektion med carin ♥

Sveriges hetaste dag....fyfäään vad varmt det var!

här var vi lite smartare lite tidigare samma heta dag och satt i skuggan.. hahafin

jag, andreas och maja på våran såkallade..klassfest med niobe♥

här efterhängde vi med rasmus och emil på brännbollsyran 2008

en bildlektion i nian där maja ser redigt less ut..HEHE

en av alla gånger vi gick från skolan till stan..

här är vi på paradisbadet med klassen =) bakom maja skådar vi världens roligaste markus jonsson.

här sitter vi och kollar när killarna i klassen spelar basket på nått hål.. alltid lika kult ♥

här hade maja fått ett stick i fingret av carin..hahahahhaa

en dissikerings-lektion med carin där någon låna min kamera och tog detta fantastiska foto..eh

här sitter vi med några klassisar i nya hurten och spanar..tydligen

BALEN i nian ♥♥

här är valborg 2008. Finaste maja och finaste finaste finaste finaste Niclas. Bästa Niclas, gud vad alla saknar dig♥

Umeå Open 2008..hahaha

här var maja gravid...nära intill födseln tydligen

HAHA den legendariska bilden på maja och william....jag och..eh nån som gör hjärtat runt turturduvorna ♥

här sitter vi väldigt diskret inne på gina tricot och tar bilder

här var det tydligen jätteeesoligt inne på skolan också

här sitter vi och busar på kajen

här spelar vi kubb på skolavslutningen 2010

STADSFESTEN 2010
STADSFEST 2010♥♥

det finns 1000 fler bilder på oss men alltså dom är SÅ inte lämpliga att lägga ut, snäppet värre än dessa.
men jag ville bara säga att jag är så lycklig över att fortfarande kan hålla så hårt runt dig!!! PUSS DU ÄR UNDERBAR.
/ din jane

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahah guuud så gammla bilder, jag dööör! men sjukt så kul vi har haft bumpirumpii! Vissa bilder kanske var mindre lämpliga än andra janiiz ;D haha min svenskalärare smög bakom ryggen på mig när jag kollade igenom bilderna så även hon fick sig ett gott skratt ;) Puss underbara du!

2010-10-11 @ 08:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0