don't tell me not to go, just before I leave

såg att emma lagt ut dom andra bilderna från lördags, FINA VA??? världsbäst utan tvekan=)

vi har preliminärt nu bokat två stugor i hemavan till nyårs. det är EJ otaggad det minsta och nu har vi hittat ännu en stuga som vi funtar på, kör vi på den stugan så ryms vi allihopa i samma stuga, vi behöver inte vara jättetysta och vi behöver absolut inte trängas i bastun, den är HUUGE. dessutom kommer vi sova typ tre st i varje dubbelsäng, cosy♥

och det bästa/värsta av allt. är att jag och emma har hittat den u-ltimata nyårsklänningen. den är så fin att vi satt nästan och grät på engelskan idag. så fin är den. 1700 går den loss på. och om jag har räknat rätt kommer jag typ kunna unna mig den lyxen om jag jobbar på bra fram tills det då den beställs..hem..till..mig..mmm

idag blev jag även haffad för att gå modell på umeå fashion weekend och det kommer att bli väldigt spännande..heehee

och på LÖRDAG så gittar jag och majan till skellefteå för att spendera en kväll i en annan stad i mommo & moffas lägga. emmisen,skaruuu me ellee? kommentera gärna isåfall.

/janeee


Kommentarer
Postat av: emmmisen

"kommenterar" svaret är alltså ja tack

2010-10-05 @ 19:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0