And the finish line is just around the bend

Sitter i sängen och funderar på livet. Jag vet att jag gör det alldeles för ofta. Lyssnar på Mario Kart love song, blir supersugen (zuperzugen) på att spela supermario. på nintendo 64 såklart. allt annat är ju skit.

Ikväll har jag även delat STORA hemligheter med en väldigt speciell vän. Får mig att längta hem otroligt. Jag frågade denna speciella vän om något har förändrats mellan oss, och han svarade exakt såhär. "Om det var något som hade förändrats så är du den första som skulle få veta. Du är fortfarande den bästa tjejen i mitt liv och ingen annan kommer komma så nära som du. Du är typ lite dum i huvudet ibland men sån är ju du, inget att göra åt. Nä men seriöst, finns ingen bättre eller särare tjej. "
kärleksfullt. fint. ärlig och härligt. puss.

nu ska jag vänta på att världens bästa kille ringer. åååhhhhhhhhhhh


hahahaha dom här FULA jävla personerna (vad HÄNDE med bilden?) är the kings and queens of my heart. Spikat utan tvekan. Ni är hemma och jag älskar er ♥
/e

Kommentarer
Postat av: Emelie Holm

satt idag och kolla på alla bilder från nyårs och lite mer fester, vilka minnen!! saknar det.

2010-10-20 @ 16:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0